30 januar 2018

Det blev da til lidt ….

IMG_7893

Jeg nåede mit mål for denne måned. Tadaaah, hvorfor mon skulle det tage så lang tid at få syet denne quilttop sammen? Nu hænger den klar til at blive sandwichet. Bagside er fundet frem. Jeg skal blot lige ha’ fat i mellemfor. Quiltningen skal ske i hånden og jeg har lidt ideer. Men skulle du lige tænke … den skal da quiltes sådan her…, så skriv det endelig til mig. Ideer og input modtages gerne.

IMG_E7884

I julegave fik jeg selv sådan et par grydelapper. Jeg er ret vild med dem, så hæklenål blev fundet frem. Indtil nu er det blevet til 2 par. Det ene er flyttet ind hos yngstesønnen og par nr.2 får ny ejer i morgen.

IMG_E7929IMG_E7930

Mit Skråplan sjal er blevet færdigt. Det er dejligt stor tog bliver helt sikker også en ynglings ting på kolde dage. Opskrift og garn er fra Garnudsalg.

Sofie, yngste´barnebarnet, ønskede sig nye sokker. Det blev til et par Toe Up sokker str.29/30 af en rest på 32 gram Lana Grossa MeilenWeit Cotton, som lige rakte til disse sokker, strikket på pind 2½. Nu er der et par på pindene til storesøster.

2 kommentarer:

Oddbjørg sagde ...

Du har vært flittig! Mye fint; likte veldig godt både teppet og sjalet.

Angelikas quilts and knits sagde ...

hej kære Anne-Mette,
det kører da rigtig godt :-) Jeg er vild med din Samsøquilt . Sjalet har jeg også haft på min to-do-liste, men planen blev skrottet fordi jeg ikke orker at strikker trilliarder af retmasker ;-)) Men flot er det !

knus
Angelika